About کابینت های گلاس

Wiki Article

چسبی که با استفاده از آن روکش ممبران را به ام دی اف می چسبانند، اهمیت بسیاری دارد. استفاده از چسب های بی کیفیت باعث می شود، روکش پس از مدتی از مغزی جدا شود.

– می توان طرح های متفاوت و زیبایی را بر این کابینت پیاده سازی کرد.

کابینت آشپزخانه به دلیل سادگی که دارد، می‌تواند با هر نوع متریالی ساخته شود؛ چوب طبیعی، ام‌دی‌اف ، هایگلاس ، پلی‌گلس ، پی‌وی‌سی، ممبران و ….

بخش تزئینی کابینت ممبران را می توان نمای ویترین آن نام برد. در واقع ویترین ها کابینت هایی با درب های شیشه ای هستند که می توان داخل آن را با وسایل تزئینی پر کرد.

این طرح از کابینت‌های مدرن آشپزخانه دارای مزایای بی‌شماری هستند از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به طراحی مدرن، دستگیره‌های زیبا و همچنین ترکیب رنگ منحصر به فرد با سایر المان‌های آشپزخانه اشاره کرد.

– با اینکه از خانواده چوب ام دی اف است اما قیمت های بسیار بالاتری نسبت به کابینت ام دی اف دارند

هر رنگی از کابینت ممبران را که می پسندید توسط ماچوب، قابل سفارش است. طیف رنگی قهوه ای، از رنگ قهوه ای سوخته گرفته تا رنگ روشن در شرکت ماچوب قابل سفارش می باشد.

یکی از قسمت های کاربردی در آشپزخانه های جدید، جزیره یا کانتر است. اگر روی کانتر سینک ظرفشویی قرار گرفته نشود، می توان از آن به عنوان میز غذا خوری استفاده کرد.

– مقاومت بالایی در کابینت کرج برابر رطوبت و تنش های فیزیکی داشته و از این جهت عمر بالا تری دارد.

اما نکته اینجاست که تعویض کامل‌ کابینت‌ها هم می‌تواند زمان‌بر باشد، هم دردسر زیادی داشته باشد، هم هزینه‌ی گزافی روی دستتان بگذارد.

نکته قابل توجه در مورد کابینت‌های آشپزخانه‌ای که به رنگ سفید ساخته می‌شوند، این است که زمینه را برای نمایان شدن رنگ سوم فراهم می‌سازند.

– استفاده از چسب بی کیفیت طرح های ساخته شده خیلی زود از بین می رود بنابراین انتخاب سازنده آن اهمیت بسیار دارد

کابینت‌های تمام چوب ، نمونه‌هایی بسیار فاخر، گرانقیمت و نفیس هستند و می‌توانند در هر سبک و مدلی از آشپزخانه جای بگیرند.

بهتر است دیگر نگران این موضوع نباشید. می‌توانید با کمک مشاوران حاضر و حاذقی که در آکس وود هستند، بهترین ایده‌ها را متناسب با بودجه‌ی خود دریافت کنید.

Report this wiki page